اجاره سوئیت در کاشان|اجاره منزل در کاشان|خانه مبله در کاشان|اتاق درکاشان

اجاره سوئیت در کاشان|اجاره منزل در کاشان|خانه مبله در کاشان|اتاق درکاشان

کاشان اسکان با اجاره روزانه سوییت و منزل و آپارتمان مبله در خدمت شماست.
اجاره سوئیت در کاشان|اجاره منزل در کاشان|خانه مبله در کاشان|اتاق درکاشان

اجاره سوئیت در کاشان|اجاره منزل در کاشان|خانه مبله در کاشان|اتاق درکاشان

کاشان اسکان با اجاره روزانه سوییت و منزل و آپارتمان مبله در خدمت شماست.

خانه عامری ها در کاشان

خانه های تاریخی کاشان....خانه عامری ها

خانه عامری‌ها که در خیابان علوی کاشان قرار دارد، در دوره زندیه احداث و در دوره قاجار به وسیله سهام السلطنه عامری توسعه یافته‌است و مجموعه‌ای است که به وسیلهٔ اداره میراث فرهنگی کاشان با استفاده از اعتبارات تبصره ۳۶ مرمت شده و تغییر کاربری داده و به اقامتگاه گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است. معماری داخلی مجموعه عامری ها را امیر انوشفر معمار ایرانی ساکن فرانسه بر عهده گرفت.



مطالعه کامل خانه عامری ها در کاشان


خانه عامری ها از گستردگی فراوانی برخوردار است و مساحت آن نزدیک به هفت هزار مترمربع با زیربنای وسیعی است که به گونه ی هماهنگ و حساب شده ساخته شده است. مساحت عرصه این مجموعه که از چند خانه مجزای مجاور و در ارتباط با یکدیگر شکل گرفته مشتمل بر 3 خانه با 5 حیاط مرکزی به صورتی اندرونی و بیرونی همراه با فضاهای سرپوشیده متعدد و متنوع است.

مهمترین بخش مجموعه، خانه عامری‌ ها است، که دارای دو بخش اندرونی و بیرونی همراه با حوضخانه، ایوان‌ های رفیع و شاهنشین ‌های 7 دری و تعداد زیادی اتاق ‌های 3 دری است که گرداگرد حیاط با آهنگی موزون و به صورت قرینه استقرار یافته ‌اند. تمامی بدنه خارجی حیاط‌ ها و برخی از بدنه ‌ها و پوشش‌های داخلی با انواع تزیینات زیبا و هنرمندانه ایرانی همچون گچبری، یزدی و رسمی بندی، مقرنس، نقاشی روی گچ، درودگری، منبت کاری، گره چینی و برخی از هنرهای تزیینی دیگر پوشیده شده است.
در تمام حیاط‌ های خانه عامری‌ ها اصل تقارن در ضلع شمالی، جنوبی، شرقی و غربی رعایت شده است. حیاط ‌ها دارای حوضخانه‌ هایی هستند که از این فضاها در تابستان استفاده می ‌شده است. این خانه دارای بلندترین بادگیر در بین بادگیرهای خانه‌های کاشان است. چهار حیاط بیرونی، اندرونی، مهمان خانه، حیاط خدمه و سوارکاران نظامی مورد استفاده قرار می‌ گرفته و در 3 حیاط دیگر نیز بستگان سهام‌ السلطنه سکونت داشته‌ اند. خانه عامری‌ ها دارای حمام اختصاصی زنانه و مردانه جدا از هم نیز می ‌باشد.

جهت سفر به کاشان و بازدید از خانه تاریخی عامری ها در کاشان از قبل برای خود محلی جهت اسکان رزرو نمایید.

اسکان در کاشان با کاشان اسکان

////اجاره خانه یک شب کاشان،اجاره خانه یک روزه در کاشان،اتاق اجاره ای در کاشان،اجاره سوئیت کاشان،اجاره روزانه،آپارتمان مبله در کاشان،اجاره کوتاه مدت آپارتمان در کاشان،اجاره سوییت دانشجویی در کاشان،سوئیت اجاره ای کاشان،اجاره سوئیت در کاشان روزانه،اجاره سوئیت مبله کاشان،سوئیت اجاره ای در کاشان،اجاره آپارتمان روزانه در کاشان،اجاره سوئیت در کاشان،اجاره سوئیت مبله در کاشان،اجاره روزانه خانه در کاشان،آپارتمان مبله اجاره ای در کاشان،اجاره آپارتمان در کاشان برای یک ماه،اجاره سوئیت مبله در کاشان کوتاه مدت،اجاره روزانه سوئیت در کاشان،سوییت اجاره ای در کاشان،اجاره آپارتمان مبله در کاشان کوتاه مدت،اجاره آپارتمان مبله در کاشان،اجاره آپارتمان مبله کاشان،اجاره روزانه آپارتمان در کاشان،اجاره اپارتمان مبله کاشان،آپارتمان مبله اجاره ای در کاشان،اجاره آپارتمان در کاشان برای یک ماه،اجاره خانه مبله روزانه کاشان،اجاره سوئیت روزانه در کاشان،اجاره آپارتمان کوتاه مدت در کاشان،اجاره خانه مبله در کاشان،اجاره ویلا در کاشان،اجاره اتاق مبله در کاشان،اجاره آپارتمان یک روزه کاشان،اقامت در کاشان،اقامت یک روزه در کاشان،اجاره آپارتمان در کاشان،اجاره موقت آپارتمان در کاشان،اجاره آپارتمان مبله ارزان در کاشان،اجاره خانه در کاشان روزانه،اجاره منزل مبله ارزان کاشان،اجاره منزل مبله کاشان،منزل مبله ارزان قیمت کاشان،منزل مبله دو خوابه کاشان،منزل و آپارتمان مبله کاشان،اجاره خانه ارزان کاشان،اجاره خانه در کاشان برای مسافر،اجاره خانه قیمت پایین در کاشان،اجاره روزانه سوییت ارزان در کاشان،کاشان اسکان،قیمت منزل مبله در کاشان،کرایه منزل پایین شهر کاشان،کرایه منزل مبله ارزان کاشان،منزل مبله ارزان کاشان،منزل مبله ارزان در کاشان،منزل و سوئیت کاشان،هتل در کاشان،اجاره آپارتمان مبله در قمصر ، اجاره آپارتمان مبله و سوییت در قمصر ، اجاره سوئیت مبله در قمصر ، اجاره منزل مبله در کاشان ، اجاره خانه مبله کاشان ، اجاره کوتاه مدت آپارتمان مبله کاشان ، آپارتمان مبله کاشان ، سوئیت ارزان قیمت در قمصر ، اجاره منزل در کاشان برای چند روز ، اجاره سوئیت ارزان قیمت در کاشان ، اجاره خانه در کاشان، اجاره اتاق در کاشان ، رزرو هتل در کاشان ، رزرو هتل آپارتمان درکاشان ، رزرو هتل ارزان در کاشان، اجاره آپارتمان مبله در نیاسر،رزرو هتل در نیاسر،رزرو هتل آپارتمان در ابیانه،اجاره سوئیت مبله در کاشان،اجاره سوئیت کاشان،اجاره منزل مبله در قمصر،اجاره منزل در قمصر،اجاره خانه در کاشان،اجاره خانه مبله در نیاسر،اجاره خانه مبله نیاسر،اجاره ماهیانه آپارتمان مبله در کاشان،اجاره کوتاه مدت ویلا در کاشان،اجاره خانه مبله یکماهه(یک ماهه) در کاشان////

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.